måndag 23 augusti 2010

Wish me luck!!!

Ja, nu börjar det dra ihop sig här... Om två timmar är det dags, då sitter jag i aulan på uppropet... Börjar nå det stadiet nu när jag känner "nej, jag vill fan inte längre", men det är fullt normalt, så jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det... Skrämmande det där att man liksom inte vet vad som ska hända, och framförallt att man inte känner nån... Ja, förutom läraren då, för honom har jag ju träffat, haha... :P Fast förresten, jag kanske visst känner nån, det kan ju vara nån bekant karlskoging som har råkat välja just den kursen jag ska gå... Fast å andra sidan, jag tror faktiskt de flesta i min blivande klass är några år yngre än mig, haha... :P

Ja, är ju ett tag sen man satt i skolbänken senast nu, 4 år sen närmare bestämt... Det blir spännande, haha... :P

Jag vill också skänka en tanke till båda mina systrar, Lina som har upprop på sin folkhögskola idag, och Emma som skriver omtenta... Sen åker ju även hon till Lunnevad, så hon missar de två första dagarna på Lunnevad... Lyckospark till er båda!!!

Tänk gärna på mig i dag klockan 13, och wish me luck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar