söndag 2 januari 2011

Några frågor om det gångna året

Svarade på dessa frågor förra året minns jag men kör de i pår igen... :P

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj hmmm, inget jag kan komma på nu såhär på rak arm... Jag var i två nya huvudstäder i Europa, som jag aldrig varit i förut... :P (Budapest och Bratislava... :P)

Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar typ aldrig ge några nyårslöften längre... Kan ju ändå aldrig hålla dem...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmmm, neej...

Dog någon som stod dig nära? Ja... :( Mormor!!! :( Även en kompis lillasyster, stod faktiskt henne ganska nära...

Vilka länder besökte du? Tyskland, Tjeckien, Slovakien och Ungern...

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Nja, det vet jag inte direkt...

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 19 juni såklart, vem kommer INTE minnas det??!! Vare sig man vill eller inte... 6 augusti, då jag var på Stockholm Stadion och fick uppleva DN-GALAN LIVE, PÅ PLATS!!! Det var GRYMT!!! Och 18 december, för då dog min mormor... :(

Vad var din största framgång 2010? Framgång??!! Hur menar ni då...?!!

Största misstaget? Inget jag kan komma på nu... Småmisstag gör jag för jämnan, men nåt stort vet jag inte...

Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, förkyld har man ju varit ett antal gånger... Är det väl hela tiden förresten... Gjorde ju illa benet på friidrottsdagen med skolan i september, och hade stora problem i flera veckor med det benet sen...

Bästa köpet? Oj, vet inte...

Vad spenderade du mest pengar på? Ingen aning... Kläder skulle jag tro, hehe...

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå... Flera saker, men inget specifikt jag kan komma på nu...!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj, ganska många, men kommer inte på alla nu... Men alla brölloslåtar bl.a... Manboy såklart, Kom (Timoteij ni vet), This is my life, och flera andra Mello-låtar, Waka Waka m.fl. m.fl...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Kanske lite gladare, åtminstone under andra halvan av året, när jag börjat skolan... Ja, den gjorde, och GÖR, mig gott... Men annars ingen större skillnad mot tidigare år... Är ju väldigt upp- och ner just nu, och så har det varit även i år...

Vad önskar du att du gjort mer? Oj,vet inte... Varit ute och tagit vara på det fina vädret... Sitter inne ALLDELES för mycket och ugglar!!!

Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn!!!

Hur tillbringar du julen? Hemma hos mamma och pappa, tillsammans med dem och mina systrar... Utan mormor och morfar ju, som alltid varit här och firat jul med oss tidigare.... :(

Blev du kär i år? Oh jaaa!!! ;)

Favoritprogram på TV? Usch, vet inte... Jag gillar så himla mycket...

Bästa boken du läste i år? Oj jisses, minns inte vad de heter... Läste den på Öland i somras iallafall...

Största musikaliska upptäckten? Ingen aning... Alice och Minnah från Idol!!! GRYMMA tjejer!!!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minns inte... Men säkert, jag brukar önska mig ganska mycket, haha... :P Jo, en grej minns jag, jag önskade mig ett kamerastativ, och tänk, det FICK JAG!!! Wooohooo!!!

Något du önskade dig men inte fick? Äsch, det minns jag ju inte...

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag var på Öland, i sommarstugan...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, kanske... Jag vet inte...

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som tidigare år... Jeans, t-shirt…

Vad fick dig att må bra? SKOLAN!!! Och alla underbara människor där!!! Familj, släkt, IRL-vänner, nätvänner och ÖLAND!!! Haha... :P

Vilken kändis var du mest sugen på
? Oj, haha... Jag vet inte... :P

Vem saknade du? Saknar ganska ofta mina systrar när de inte är här i stan och hälsar på!!! Sen saknar en mycket speciell vän, som jag inte träffar alltför ofta dessvärre...

De bästa nya människorna du träffade? ALLA undebrara människor i skolan, framförallt i klassen!!! LOVE YA ALL!!!

Ja, det var allt!!!

God fortsättning på nya året nu allihopa!!! Hoppas 2011 blir ett riktigt toppenår för er ALLA, med massa glädje och lycka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar