onsdag 11 augusti 2010

Vad var det egentligen som hände med min kamera??!!

Ja, jag kan tänka mig att ni kanske är lite nyfikna på vad som hände med min kamera egentligen… Hur kunde jag råka radera över 200 bilder bara sådär??!!

Ja, det hela är väldigt konstigt bara egentligen...

Ja ni, det undrar faktiskt jag också… Nånting hände med minneskortet i fredags när jag var på DN-Galan… Kameran dog och jag fattade ingenting… Jag kunde inte göra nånting… Så då plockade jag ur batteriet, så att kameran stängde av sig, och när jag satte i batteriet igen, så sa kameran bara att ”Minneskortet går inte att läsa"... Skitmysko...

Sen ett litet klick från mig, och 200 bilder borta!!! Nånting mysko är det...

200 bilder... Typ alla bilder jag tagit sen jag kom hem från Öland i juli... SÅ jobbigt!!! Var in med kameran och minneskortet på Expert i förrgår... Hade väl inga större förhoppningar ärligt talat, men det är klart, jag ville tro att det kommer kunna gå att fixa... Har redan berättat hur det gick på Expert... Det hela är bara så jäkla konstigt...

Om det inte går att göra nåt vet jag inte vad jag gör, orkar inte ens tänka på det...

Så många fina bilder, och vissa hade jag verkligen ansträngt mig för... :(

Men jaja, pissigt är det iallafall, och jag ska bara hålla tummarna nu för att det går att göra nåt...

Kommer komma över det, men just nu känns det bara förjävligt!!! Känns dock lite bättre nu, då det känns som det kommer kunna gå att göra nåt...

TACK för all underbar omtanke iallafall och alla fina ord!!! Blir så glad att ni är så förstående!!! TACK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar