onsdag 4 augusti 2010

Bio med mamma ikväll

Vet inte om jag berättat det, men hela min övriga familj, förutom mamma alltså, är borta den här veckan... Pappa, Emma och Lina är på saxofonkurs i, var det nu var, tillsammans med min ena faster... Pappa har varit på den kursen förut, och även min faster tror jag, men Emma och Lina har aldrig varit där förut, vad jag vet iallafall...

Så just nu är det bara jag och mamma hemma i stan, så vi hittar på lite själva... Och ikväll ville mamma tydligen bjuda med mig på bio, Bröderna Karlsson, den har jag hört ska vara bra!!! ;)

På fredag ska jag förresten till Stockholm, och gå på DN-galan, det blir nice!!! ;) Ni har nog fattat att jag gillar friidrott väldigt mycket, så det var jättekul att bli medbjuden på detta... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar