söndag 29 augusti 2010

Lite små-ironiskt faktiskt...

Haha ja, det måste jag faktiskt säga... :P

Som jag ju nämnde tidigare idag (eller sorry, igår blir det ju nu), så har jag ännu inte fått nåt besked från CSN ang. studiestödet...

Jag hade ju fyllt i på lappen när jag sökte kursen, att jag ville ha bidrag från CSN... Men fick inte hem nån lapp... Lina hade gjort samma sak, och fick en lapp... Jag tänkte att nehej, då får väl inte jag nån då... Så jag sökte på egen hand... Jag fick besked på skolan att de hade lappar där som jag kunde hämta och fylla i, så det gjorde jag... Och postade det i torsdags... Och haha, tror ni inte att lappen kom då bara för det, haha... :P Igår, eller ja, fredag alltså, dök den upp i brevlådan, haha... :P Lite ironiskt... Dagen efter att jag hade postat den nya lappen, så kom den som jag skulle ha skickat egentligen, haha... :P

Det hade blivit nåt fel tydligen, så lapparna skickades inte ut som de skulle... Men uppenbarligen skickades de ut till slut ändå, bara en aning sent... ;)

Har inte fått nåt besked från CSN än som sagt, får väl se när det kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar