lördag 28 augusti 2010

Varit på stan och köpt en kalender

Ska iväg här, så jag hinner inte skriva så mycket, men jag några rader ska jag nog hinna med tänkte jag... ;)

Idag har jag varit nere på stan en sväng... Tog sällskap med mamma ner, som också hade några ärenden där...

Jag köpte bl.a. en kalender, så jag kan skriva upp allt som händer nu, och ha lite bättre koll på allt som händer nu under det här spännande läsåret som väntar... ;) Jag stod länge länge LÄNGE och velade och valde mellan två stycken... Det fick till slut bli den lite större, men också något dyrare... Hmmm... Den är ekologisk, bra grejer det!!! ;) Och den verkade populär, för den jag köpte var den enda som fanns kvar, haha... :P

Sen var jag även in på Synsam en sväng för att hämta ut mina linser som jag beställde för 2 veckor sen, innan vi åkte ner till Öland...

Sen gick jag och mamma runt och tittade lite mer... :P Jag hittade ett par skitsnygga byxor, som jag gärna ville ha, men jag får strunta i dem, måste spara pengar nu, är fan fattig ju!!! Kanske när jag fått besked från CSN sen, och får pengar från dem... Jag provade de inte ens, då hade det bara känts ännu surare om jag gillade dem... :/

Mamma köpte lite presenter till Emma på Bokia också, haha... :P Hon fyller ju år nästa tisdag (6 september), men vi ska fira henne nästa helg, då hon och Lina kommer upp hit från Linköping... Det blir nice!!! :D Nu måste jag hitta nåt åt Emma också bara... Inte för dyrt då...

Vi träffade även två bekanta från Byxelkrok, hahaha... :P Det var ju lite lustigt att träffa dem där faktiskt ja, haha... De skulle tydligen på 50-årsfest hos nån bekant, som f.ö. tyldigen är syster till en av mammas arbetskompisar... Haha ja, det var lustigt... :P

Sen följde jag med mamma hem en stund, hon hade köpt fika och ville bjuda mig... Och pappa såklart... ;) Men så åkte jag hem till mig igen sen...

Hmmm, vad fasen, det var nåt mer jag skulle om ju, men minns det fan inte nu...

Jaja, skitsamma... Imorgon hoppas jag att jag kan skriva om Öland och det vi gjorde på resan ner dit, alltså Parken Zoo, Lilla Landet och allt vad det nu var... Hinner ju fasen inte med det, haha... :-P Bilder kommer dock senare...

Men nej, nu måste jag sticka här...

Ha en unberbar lördagskväll!!! Här blir det nog det där nya programmet "Dansfeber", måste ju se vad det är för nåt, haha... :P Annars får vi väl se vad det blir!!! ;)

KRAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar