Visar inlägg med etikett Musikal. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Musikal. Visa alla inlägg

fredag 13 november 2009

Hairspray

Japp, ikväll ska jag på "Hairspray", musikalen, i Stockholm med familjen... ;) Och sen blir det Uppsala resten av helgen... Damsupé med syrrorna och sara och Elsa på lördag kväll...

Ha en fin helg allihopa!!! ;)