Visar inlägg med etikett
Musikal
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
Musikal
.
Visa alla inlägg
fredag 13 november 2009
Hairspray
Japp, ikväll ska jag på "Hairspray", musikalen, i Stockholm med familjen... ;) Och sen blir det Uppsala resten av helgen... Damsupé med syrrorna och sara och Elsa på lördag kväll...
Ha en fin helg allihopa!!! ;)
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)