söndag 8 augusti 2010

Neeeej, det är inte sant!!!

Jag KAN ha råkat radera ca 200 bilder, nåt av det värsta som kan hända för en fotonörd som mig!!! :'(
Kommer ta lång tid att smälta detta, men än finns det hopp...
Dock har jag tappat sugen lite för att fota efter detta, och så kommer det säkert att vara ett tag... Men jag vet att jag kommer komma tillbaka, att mitt fotosug kommer komma tillbaka, ni beghöver inte oroa er!!! Jag är stark, och envis som fan, men när såna här saker händer, så blir jag fan jävligt ledsen och förvtvivlad!!!
Dock känns allt detta med fotograferande och foton lite känsligt just nu...

Snacka om att jag haft mycket otur med tekniska prylar de senaste veckorna, haha... :P

Men TACK iallafall kusinerna, för en supermysig helg, med DN-Gala (som btw blev en helt GRYM kväll), filmkväll och lite shopping!!! Minnena kommer jag iallafall alltid att bära med mig, de kan ingen ta ifrån mig... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar