fredag 11 februari 2011

Värsta vinter-vurpan

Ja, den råkade jag ut för idag, hahaha... :P

Rätt roligt ändå när jag tänker på det i efterhand, men inte så värst kul just då... Och efterföljderna av det blev inte så kul heller, men men...

Det var i skolan, vi hade slutat för dagen och jag skulle gå upp till min buss... Men jag tog sällskap med några kompisar upp mot huvudbyggnaden, de skulle upp och äta lunch där... Så började vi ha snöbollskrig... Helt plötsligt halkade jag omkull, värsta vurpan blev det!!! En riktig praktvurpa!!!

Fick skitont i knäet, och har fortfarande ont, men jag tror dock ine det är nån fara...

Har annars haft tvättstugan idag... Men eftersom min tvätt-tid börjar klockan 12, och jag slutar 12, så hann jag inte hemm till dess, så mamma, som är ändå är ledig på fredagar, var här och slängde tvätten i maskinerna, och sen kunde jag gå och hänga upp kläderna på tork när jag kom från skolan... Blev precis lagom det... :P

Men det får bli allt för idag!!! Ikväll blir det Let's Dance och ostbågar!!! ;) Trevlig Helg på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar