lördag 12 februari 2011

Melodifestivalen 2011 - Deltävling 2: Från Scandinavium, Göteborg

En vecka har gått, och deltävling 2 står för dörren... Denna vecka sänds tävlingen från Scandinavium i Göteborg... ;)


Dags att tippa resultatet för veckans startfält... Startfältet ser ut som följer:

1. Brolle - 7 Days And 7 Nights

2. Loreen - My Heart Is Refusing Me

3. Babsan - Ge mig en spanjor

4. Elisabeth Andreassen - Vaken i en dröm

5. Sanna Nielsen - I'm In Love

6. The Moniker - Oh My God!

7. Anniela - Elektrisk

8. Christian Walz - Like Suicide

Sjuuuukt svårttippat denna gång tycker jag, men det är det tydligen fler som tycker... Två gamla Idol-deltagare dessutom, Loreen, som var med 2004, och Daniel Karlsson (artistnamn The Moniker) som var med... 2007... Om jag inte minns fel...

Jaja, strunt samma, här är min tippning, efter låååångt funderande, och som vanligt har jag inte hört låtarna:

Direkt till final går:
Sanna Nielsen (Hon känns given, och jag hoppas verkligen det, hon förtjänar det faktiskt) och Brolle

Till Andra Chansen går:
Elisabeth Andreassen och Babsan

Som sagt, hade sktisvårt att bestämma mig för hur jag skulle tippa denna gång, och jag ändrar mig hela tiden, haha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar