fredag 18 februari 2011

Melodifestivalen 2011 - Deltävling 4: Från Malmö Arena, Malmö

Känns väldkigt konstigt detta, att skriva en hel vecka i förväg, men jag måste göra det, är inte säker på att jag hinner det nästa lördag...

Fjärde och sista deltävlingen för i år sänds från Malmö och Malmö Arena:
Detta är startfältet för den kvällen:

1. Melody Club - The Hunter

2. Julia Alvgard - Better or Worse

3. Lasse Stefanz - En blick och nånting händer

4. Linda Pritchard - Alive

5. Anders Fernette - Run

6. Linda Bengtzing - E det fel på mej

7. Nicke Borg - Leaving Home

8. Love Generation - Dance Alone

Jag tyckte även denna deltävling var ganska svårtippad, men här min tippning iallafall:

Direkt till final går:
Linda Bengtzing och Melody Club

Till Andra Chansen går:
Lasse Stefanz och Linda Pritchard

Vi får väl se nästa lördag hur många rätt jag verkligen har, haha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar