torsdag 3 februari 2011

ÄNTLIGEN!!! Våren är räddad!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ÄNTLIGEN!!! :D Nu är den hääääääääääääääääär!!!

Jag pratar såklart om... Årets upplaga av Schlagerbibeln, Aftonbladets STORA bilaga om Melodifestivalen... De gav ut den första gången för två år sen, 2009, och jag har (såklart :P) köpt den VARJE ÅR!!!


Har väntat i ÖVER EN VECKA på att de ska släppa den tidningen, och så fick jag veta, när jag läste Aftonbladet hos mamma och pappa igår, att den skulle släppas idag... TOTAL LYCKA!!! Så jag blev ju självklart TVUNGEN att gå iväg och köpa den DIREKT efter att jag kommit hem från skolan idag... :P Behövde ändå köpa Corn Flakes så, haha... :P

Så nu är den MIN!!! :D LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och ja, som sagt, VÅREN ÄR RÄDDAD!!!

GISSA vad jag ska läsa som kvällslektyr sen när jag går och lägger mig om en stund då??!! ;) Den ligger redan och väntar på sängen, haha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar