lördag 12 februari 2011

Lofsdalen 2011

Jaaaaaa, om en vecka är det daaaaags!!! Då åker vi till Lofsdalen, jag, mamma, pappa och mina systrar... För en hel vecka med skidåkning, snö, bastubad, brasvärme, umgänge och stugmys... :) LOVE IT!!! :D

Längtar faktiskt jättemycket i år... Men innan dess väntar en ganska tuff vecka i skolan, mycket som ska göras inför Disco-galan på torsdag, allting med Disco-projektet måste göras klart, och dessutom är jag ju utsedd till gruppens representant för Festkommittén, så jag har lite att göra med den också, och alla förberedelser i aulan...

Men nej, tillbaka till nästa helg och Lofsdalen då... Soprtlovet, v. 8 2011... Längesen man hade sportlov nu ju, haha... :P Men till fjällen har vi åkt iallafall, de senaste åren... :P Förra året blev det ju som bakent Idre, men lite senare på året, en långhelg i mars...

Senast vi var i Lofsdalen var för 2 år sen, 2009... Och vi ska faktiskt bo i exakt samma stuga som förra gången!!! Myyyyysigt!!! :-)

Ja, det ska bli jättekul, och jag längtar verkligen!!!

De har tydligen fått till en ny pist sen sist vi var där... :P Den MÅSTE ju testas... :P Verkar, enligt det jag läst om den iallafall, vara en pist precis i min smak, verkar passa mig perfekt... ;) Ja, vi får väl se... :P

Det ska iallafall bli superkul som sagt, och jag hoppas såklart på fint väder och MYCKET SNÖ!!! :D Inte alltför kallt, och inte heller alltför mycket blåst... Ganska jobbigt att åka när det blåser för mycket...

Jag är redo!!! Lofsdalen 2011, Here we come!!! Eller ja, snart... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar