söndag 27 februari 2011

GRATTIS Eric Saade och The Playtones!!!

Hehe ja, nu har det ju gått över en vecka sen denna deltävling avgjordes, men har jag skrivit om de övriga, så SKA jag skriva om denna också!!! That's it!!!

Minns inte såhär i detta nu hur alla låtarna gick, men jag tycker det var ett rätt bra startfält har jag för mig... Min favorit denna kväll var ju Shirley's Angels, och de lyckades ju tyvärr inte direktkvalificera sig, så de får hoppas på att ta en av två platser i Sundsvall nästa vecka istället...

Eric Saade var ju given, det var liksom inget snack om saken!!! Sen är det ju en annan sak om man gillar honom eller inte... (Nej, jag är inget jättefan...)

The Playtones... Njaaaa... Gillar inte dansband, även om detta är lite annorlunda dansband, inte det där "klassiska" dansband... Tyckte inte deras låt var nån höjdare direkt heller... Men men... Så är det...

Sara Varga överraskade ju faktiskt, och ja, jag gillade hennes låt!!! Hade inga direkta förväntningar alls på henne, har inte hört henne så mycket innan, så jag visste liksom inte hur hon lät och vilken typ av musik hon sjöng...men ja, hon var bra, och det var kul att hon gick till Andra Chansen...

Annars gillade jag både Linda Sundblad och Sara Lumholdt... Synd bara att de fick sånt problem med ljude, jag tror faktiskt det påverkade utgången lite... De tre första framträdandena var det ju jättestrul med ljudet, tror de hade väldigt dålig medhörning, för det lät inte bra alls på sina ställen... Skitsynd!!!

Vet inte vad mer jag ska skriva riktigt... Blev som sagt liiiiite besviken på utgången av deltävlingen, men men... Så är det ju... Eric Saade var som sagt väntat, och det andra... Ja, finns inte så mcyket att göra ju... :P Bara att hålla tummarna för Shirely och hennes änglar nu på lördag istället då!!!

Ang. tippningen giock det ju rätt åt skogen för mig även denna veckan, hahahaha... :P Prickade väl in ett enda rätt bara, hahaha... :P

Direkt till final går:
Eric Saade (R) och Shirley’s Angels (F) (gick till Andra Chansen)

Till Andra Chansen går:
Sebastian (F) (slutade 5:a) och Linda Sundblad (F) (slutade 7:a)

Bilden är lånad från sr.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar