torsdag 17 februari 2011

Melodifestivalen 2011 - Deltävling 3: Från Cloetta Center, Linköping

Ja, blir lite tidigt, ganska långt innan, denna gång, men eftersom vi åker bort tidigt på lördag, så kan jag inte lägga upp det då... Och eftersom jag kommer vara boirta även nästa lördag, så kommer tippningen för den deltävlingen, den fjärde och sista, läggas upp redan imorgon... Bara så ni vet... :P Och ja, jag skiter faktiskt i vad ni säger i den frågan...

Veckans deltävling sänds från Cloetta Center i Linköping... Och jag skulle ha varit dääääääääääääär, och sett allt live!!! Var SÅ nöra att köpa biljetter... Tills jag fick reda på att vi är i Lofsdalen den lördagen!!! Damn it!!! Kunde det inte varit förra lördagen istället... Bläää!!!

Iallafall, Linköping är platsen denna veckan:
Veckans startfält ser ut som följer:

1. Linda Sundblad - Lucky You

2. Simon Forsberg - Tid att andas

3. Sara Lumholdt - Enemy

4. The Playtones - The King

5. Shirley's Angels - I Thought It Was Forever

6. Sebastian - No One Else Could

7. Sara Varga - Spring för livet

8. Eric Saade - Popular

Tycker det är grymt svårtippat även denna gång, många stora artister med, och utan att ha hört låtarna blir det ju ännu svårare... Men jag måste nog ändå tippa på följande sätt:

Direkt till final går:
Eric Saade (känns fasktiskt given, efter förra årets succé) och Shirley's Angels (jag hoppas verkligen det iallafall)

Till Andra Chansen går:
Sebastian och Linda Sundblad

Bläää!!! Är som sagt sjukt osäker även denna gång, men jag får nöja mig med det här... :P Är säker helt ute och cyklar den här veckan också, men men, hahaha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar