söndag 27 februari 2011

Hemma igen efter en solig men BLÅSIG vecka i Lofsdalen!!!

Japp, är hemma igen nu då!!! Har haft det jättebra, åkt massa skidor och myst med familjen... Hann med en tur på längdskidor också... :P Det har varit soligt 5 dagar av 6, och extremt kallt och BLÅSIGT de flesta, kallt var det alla dagar utom sista och blåsigt var det mest de tre sista dagarna...

Men vi har åkt på i backarna iallafall... ;)

Och ja, vi klarade oss utan brutna armar och ben den här gången också... :P Jag har en lite mörbultad skinka bara, troligtvis efter pulkaåkningen igår kväll, och en lite blåsagen, efter att jag slog i den i öppna spisen i stugan när jag lekte med Theia, men annars har jag klarat mig oskadd... :P

Berättar mer typ imorrn, och foton kommer också... Nu ska jag SOVA!!!

God natt mina vänner!!! Tack för de kommentarer jag fått under tiden jag varit borta (har inte hunnit läsa alla än, gör det imorrn när jag är lite piggare...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar