söndag 31 maj 2009

SLUTA KLAGA!!!

Sluta klaga på musiken jag har valt i musikspelaren!!! Det är MIN blogg, och därmed alltså JAG som bestämmer musiken!!! Jag skrev väl att det är jag som valt musiken i musikspelaren (Fan, vad fult det ordet låter, helt seriöst... :P) och att det är sån musik som jag gillar... Mina personliga favoriter... Och om det inte passar er, så låt då bli att lyssna då för faen!!! Det är väl ingen som har sagt att ni MÅSTE lyssna!!!
Jag råkar gilla sån "lugn" musik, jag är väldigt svag för ballader, och lugna "love songs", så då får väl jag lyssna på det... Eller??!! Det är fritt land och vi får alla lyssna på vad vi vill!!!
Som jag skrev tidigare så kommer jag ju byta ut musiken då och då, så kanske det då kommer musik som passar er bättre... ;)

SÅ SLUTA KLAGA och acceptera min musiksmak!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar