tisdag 26 maj 2009

Ursäkta...

Ursäkta för alla menlösa inlägg på senaste tiden, framförallt idag, men jag har så sjukt tråkigt just idag... Och det bara regnar ute, så jag har verkligen aptråkigt...

Bara därför slänger jag ut en sån här som jag hittade... :P

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Haha, no idea... :P
HUR RAGGAR DU: -
VAD HETER DU: Hanna...
KALLAS: Har inga direkta smeknamn... Men kallades Terner ibland på högstadiet... Och så är det ju Hannah Montana, som Paula kallar mig... (Yes, she still does...)
VARFÖR: Bara är så antar jag...
VAD HAR DU GJORT IDAG: Inte ett piss faktiskt... Kollat på TV, surfat...
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Samma som jag redan gjort tidigare idag I guess...
VAD VILL DU HELST HA NU: SOOOOOOOOOOOOOOL!!!
VAR ÄR DU NU: I min lägenhet...
SAKNAR DU NÅGON NU: Hmm, det är klart, Lina saknar man väl en del... Har inte vant mig vid att hon är borta än,. hehe... :P Saknar även Emma visserligen, men hon är jag ju så "van" vid att hon är långt borta, så jag har liksom "vant mig"...
RÖKER DU: Usch nej!!! Aldrig i livet!!!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Ingen aning... På min namnsdag tror jag... (5 januari)...
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ta're lugnt...
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Ljusblåa, haha...
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Haha jao, gör jag väl... Jag är faktiskt barnsligt förtjust i att fylla år, så det gör jag faktiskt... ;) Dock hade jag väl gärna skippat att bli ett år äldre, men men...
VEM PRATADE DU MED SENAST: Mami... :)
VAD PRATADE NI OM: Pizza, haha... :P
VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på dessa frågor, och funderar på vad jag ska göra sen...
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Det tror jag inte... Har typ varit full endast två gånger i mitt liv(förutom de typ 3 gångerna i Alanya), och jag minns det mesta som hände båda gångerna så... ;) Skulle väl inte säga själv att jag var det iallafall, haha... :P Möjligtvis en av de där gångerna i Alanya, men då var vi ju alla lite smått pinsamma så... :P
ÄR DU BLYG: JAAAAAAAAAAAAAA!!!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Haha, vågar jag skriva det??!! Typ halv 11...
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Hmmm, nån gång för nån vecka sen, när jag ätit för mycket godis...
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Celine Dion - All by myself (webradio).
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jepp... ;)
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nopp...
HAR DU GLASÖGON: Nej, men linser...
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nopp...
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nopp...
ÄR DU HOMOSEXUELL: Haha, neej... :P
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Mycket!!!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: AFV, haha... ;)
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Det var från kusin Sara och det stod "tackar!"... ;)
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: ??
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallå ofast, hehe... :P
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Ganska mycket... Men bl.a. fotografering, shopping, resa och Postcrossing...
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Vet la inte...
HAR DU DVD-SPELARE? Nopp...
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Ganska mycket faktiskt...
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja det tycker jag väl... ;)
VAD ÄR ATTRAKTIVT? ??
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I hövvet... Alltid... :/
KLIAR DET NÅGONSTANS? Ja, på ett visst ställe...
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Inga särskilda färger, tror jag... Är ganska mycket allätare...
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Första gången jag hade en mobil var när jag lånade Emmas mobil under ett år när hon var utbytis i Venezuela, läsåret 01-02, då gick jag i 8:an... Den första egna jag hade fick jag odck typ julen 2002, då var jag 15½... Det var f.ö. en Nokia 3410... ;)
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Har tragiskt nog inte träffat en själ idag...
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Mariekex, typ...
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen, haha... :P
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Försöker använda Plackers varje dag... (Det går dock sådär...)
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Några stycken...
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Hmmm, gud vad svårt... Men 2006 tror jag, för det hände så sjukt mycket det året... Även slutet på 2005 var grymt... ;)
VAD KÖPTE DU SENAST? Två biljetter till Rising Stars för mig och mamma imorrn... :P
BRUKAR DU KOMMA I TID? Japp, typ alltid... ;)
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött, seg, slö, deppig, uttråkad...
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Blått (jeansen)...
KAN DU LAGA MAT? Jadå, det kan jag... ;) Om jag bara får kolla i en kokbok... Några saker kan jag dock laga utan kokbok... :P
VAD PLUGGAR DU? Ingenting just nu...
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Det var jag väl...
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Lina hade precis åkt till Napa, så det var lite tomt, men annars bra tror jag... ;)
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jadå, några stycken... På pappas jobb, på Konsum Frödingshallen och en vecka på ett dagis...
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte jättemycket... Några glas, haha... ;) (Brukar aldrig dricka så mycket, när jag väl dricker, så jag "hinner" liksom aldrig bli full, haha... :P)

Nepp, nu ska jag hem till päronen och leta efter min kamera-sladd samt äta pizza... ;)

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar