måndag 18 maj 2009

Vilken jäkla strul-blogg!!!


Hmmm ja, jag vet inte om det blir så för er, men när jag ska in på bloggen så är den jätteknäpp... Den visar inte alltid senaste inlägget, utan flera gånger har den visat nåt gammalt inlägg överst och så den förra bakgrunden jag hade... Jag funderar på om det är den här nya bakgrunden som strular, får väl byta då... Trist men, vad fan ska man göra... Jag undrade egetnlgien mest om det blir så för er??!! Kanske svårt för att veta vilket inlägg jag skrev senaste, men ni som prenumererar ser väl det... :P

Jaja, hursomhelst, börjat bli jävligt förbannat och är förtvivlad över att det bsrta strular hela tiden... GAAAAAAAAAAAH!!! :/

Men det var inte det jag skulle skriva om egentligen... Var ju som jag redan nämnt Norges nationaldag igår, och när jag kom hem till päronen igår kväll så satt självklart norska flaggan uppe vid trappan... ;) Vi har ju flera bekanta i Norge, så vi uppmärksammar alltid deras dag lite... :P

Var ner till sjön en sväng igår, precis som jag skrivit att jag skulle göra... ;) Var underbart där nere, och det var t.o.m några som badade!!! BRRRR!!! Galna ungar säger jag, haha... :P Jag satt iallafall där nere en stund, underbart!!! Och tog lite kort också... Och på vägen ner dit hejade jag på min gamla klassföreståndare från de två första åren på gymnasiet... Han var vid dagiset som ligger där nere vid sjön, och gungade sina två tjejer, som f.ö. är sjuukt söta... Och de hejade också... Flera gånger!!! :P Haha... (Bör väl tillägga att de inte känner mig...) Lite kul att vi faktiskt nästan bor grannar numera... Ser honom rätt ofta eftersom han bor på den vägen som går från mig ner till sjön...

Åh just det, han kommer förresten också från lilla staden Hedemora i Dalarna, precis som pappa... ;) Lite coolt tycker jag, för hur stora är egentligen oddsen, hehe??!! :P Är dock typ 10 år mellan dem... Men jag minns att, när de träffades en gång, så pratade de om en gammal lärare, som de båda minns... :P Haha, kul!!!

Pappa har hållit på typ hela helgen med att skrapa bort färg på huset, för det ska målas i sommar... ;) Inte första gången direkt, haha... :P Men iallafall, nu hade han beställt nån sorts lyftkran för att komma åt... Och gud, vilken klumpig maskin, haha... :P Jag höll på att bli påkörd av den en gång, men får väl skylla mig själv eftersom jag sprang i vägen så, haha... ;)

Fler foton kan ni se på bilddagboken sen... ;)

Nopp, nu ska jag packa... Åker ju till Öland imörrn... ;)

Kommer hem igen på söndag kväll, och kommer ju inte ha nån tillgång till dator, så inga uppdateringar från mig på en vecka...

Så vi hörs om en vecka igen!!!

Ha're BÄST!!!

Ciaooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar