onsdag 13 maj 2009

HÄRLIGT MALENA!!!

YESSSS, WE DID IT!!! HÄRLIGT MALENA!!! :D

Japp, Malena Ernman gick vidare till final igår i Eurovision Song Contest första semifinalen... Om nu nån missade den... ;)

För en gångs skull är jag rätt nöjd med resultatet faktiskt... :P Nästan alla de bidragen jag gillade gick vidare, och det var nästan bara bra låtar som gick vidare... ;) HÄRLIGT!!! :D SÅ ska det vara... ;) Alla de tre nordiska länderna som tävlade igår gick vidare bl.a...

De länder som gick vidare till final är: Turkiet, Sverige, Israel, Portugal, Malta, Finland, Bosnien-Hercegovina, Rumänien, Armenien och Island

(Källa: Eurovision.tv)

Nu ser jag fram emot nästa semifinal, imorgon kväll, samma tid, samma kanal... ;)

---

Idag har jag städat, diskat, handlat och gjort massa annat nyttigt... Och jag känner mig SÅ duktig!!! :P :D Haha... :P Jättehärligt väder ute också, man blir glad av det!!! Särskilt efter alla dagar som varit med mulet och trist nu... Eller ja, men KALLT som tusan har det varit iallafall... Och det är det inte idag... SKÖNT!!! :D

Shit, snart är det student-tider och allt sånt... Känns så konstigt, tiden går sjukt fort... Och det är liksom snart 3 år sen man själv stod där... My God, kan inte fatta det!!! Och faen, vad jag saknar't... Jag vill fasen göra om det!!! Haha, helt sjukt fantastiskt var det!!! :D

Haha, känner att jag bara skriver, utan att jag egentligen har nåt speciellt att skriva om...

Men shit, vad duktig jag blivit på att blogga då, haha... Bloggar typ varje dag, ibland flera gånger per dag, haha... :P Helt otroligt!!! OK, ja, visserligen är väl hälften (om inte mer) av inläggen rätt menlösa men... :P

Nu är jag nog klar för idag...

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar