söndag 17 maj 2009

Grattis Norge...

Hmmm ja, så var det då avgjort... Och vad jag tycker vet ni nog redan... Så jag tänker inte tjata om det mer...

Men ja, ni får ursäkta att jag inte jublar, men jag tror ni vet varför...

Men visst, Grattis Norge... Kul för er... Ja, jag är trots allt sympatisk och kan iallafall gratulera Norge till segern, även om jag kanske inte håller med... Man är väl en vuxen människa... ;) Och sen är de ju trots allt vårat grannland... ;)

Tråkigt också att det blev sån överlägsen seger... Var ju aldrig ens spännane... Så jäkla tirst, om ni frågar mig... Det SKA ju vara spänning, det hör ju till!!!

Åh just det, en sak till... Är ju Norges nationaldag nu den 17 maj, och heja, vilket firande kommer det inte bli där då, haha!!! ;) Jättekul för dem, verkligen... Hurra...

Kul dock att ESC går i Norge nästa år, då kanske man kan åka dit och se det live, haha... ;) (Det är inte mycket längre för mig än vad det är till Stockholm ju så, hehe... :P)

Men ja, tänker inte kommentera det mer... Nu ska jag gå och gräva ner mig tills schlagern börjar igen nästa år...

Vi ses!!! Kanske... :P

Ni får ursäkta mig nu alla mina norska vänner och alla ni andra (typ de flesta) som råkade gilla Norge, men ja, jag KAN bara inte glädjas åt det... (Och JO, visst, jag gillade Norge... Till en början... Det var en bra låt, och han var helt sjukt söt... MEN, jag är så jäkla less på låten, har hört den FÖR många gånger... Om jag får säga vad jag tycker, så tröttnar man ju på den efter typ... 10 lyssningar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar