onsdag 27 maj 2009

Helen Sjöholm

Dags för Rising Stars igen, årets upplaga.. Och årets gästartist är Helen Sjöholm... Och då är väl temat ganska givet: musikal-musik, haha... :P Jag och mamma åker dit och lyssnar ikväll iallafall... ;) Det är ju ändå nåt speciellt över det.. Och hur många gånger har man inte suttit där nere själv och spelat, med alla andra... Dock bara ett par år sen de började med gästartister... Och jag har ju varit med några av de gångerna... ;)

Kan sakna det där ibland ska jag erkänna, men det var liksom dags för mig att lämna över till de yngre... :P Var ju 2 år sen jag själv var med senast... Faktiskt så länge sen Lina var med senast också, fast hon fortfarane spelar... Men hon var borta förra just på den dagen, och i år är hon ju också borta... ;)

Och man har ju insett nu, att när jag själv var med på Rising Stars första gången (fast då hette det Kulturskolans Dag f.ö.) så var många av de som är med nu inte ens födda... :P Haha, konstigt känsla... Men... Man börjar väl bli gammal... ;)

Idag är det f.ö. 3 år sen vi åkte till Alanya... Om nu nån skulle bry sig... :P Saknar det sjukt mycket... Vilket är helt sjukt egentligen, jag menar, fortfarande liksom... Herreguuuuuuud!!! Jag är nog knäpp... ;) Men jag drömmer fortfarande om att åka tillbaka dit nån gång... Drömma får man väl göra iallafall... ;)

Var ute en sväng idag, och MY GOD vad det blåser!!! Alltså herreguuuuuuud, det blåser LIKE HELL!!! Jag höll på att blåsa bort, haha... :P Men solen skiner iallafall, så nåt positivt är det ju iallafall... ;)

Imorrn ska jag till tandläkaren... Åh, wooohoo... Eller inte... :P Men ska nog gå bra... Vet ju redan vad de kommer säga så, haha... :P

Haha, kom på det nu, men jag har ju faktiskt, helt plötsligt,. börjat blogga varje dag... Haha...

Men nepp, nu ska jag lyfta mitt arsle från den här stolen och göra lite nytta...

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar