söndag 10 maj 2009

Shoppingen igår

Skiter i att bloggen strular, vill fan blogga ändå... :P (Har förresten skrivit några inlägg tidigare, men de har inte blivit publicerade eller nåt... Skit samma, det mesta är ju bara svammel ändå, haha... :P)

Var ju i Örebro och shoppade igår... Dagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men, fick lite shoppat ändå... ;) Ska ju shoppa i Kalmar om en dryg vecka igen så... :P Får väl "spara mig" lite till dess, haha... ;)

Här är det jag köpte (nästan allt):

En T-shirt från Zara... Köpte även ett till plagg där, men det vill jag faktiskt inte visa... :P Det får ni kanske ev. se på nån studentuppvaktning sen... ;)

Melodifesival-DVD:n!!! Of course, haha!!! ;) Har letat SÅ länge efter den, och så ÄNTLIGEN blev den köpt!!! :D Var ett måste i år, eftersom jag själv "varit där"... :P

Sen köpte jag en grej till, men kändes onödigt att fota det... :P

Har väl inget mer att skriva tror jag...

See ya!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar