fredag 29 maj 2009

Tandsten

Gick bra hos tandläkaren igår... Men ja, jag hade tandsten, precis osm jag anade... :P Vissa människor får sånt väldigt lätt, och jag är en sån person... Och jag får det så ofta nu så att jag kan känna när jag har fått det... Hon tog bort en del på en gång igår, men så skulle jag även få en ny tid hos tandhygienisten, Viola, i höst, som får ta bort det... ;) Träffar henne också typ en gång om året, just för att jag får tandsten så ofta... Inte superkul, men jag klarar mig... Har vant mig vid känslan vid det här laget då... :P
Är också massa visdomständer på gång, så jag blev ombedd att borsta extra mycket längst bak i munnen... Så nu håller man på att bli vis också, haha... ;)

Gick på stan en stund efter tandläkaren, men hittade väl inte direkt nåt... Eller jo, men jag har ju förbjudit mig själv att inte köpa sånt jag behöver, så jag fick snällt låta bli... Men MY GOD, inne på HM alltså, SÅ mycket SNYGGT!!! Snygga linnen, snygga klänningar... Herreguuuuuud!!! My God, vad det kliade i min shoppingfingrar alltså, haha... :P Men jag höll mig ifrån det... Däremot hittade jag nästan ingenting av det jag fortfarande behöver, vilket är kortbyxor och andra sommarbyxor... Hmmm... Jobbigt...

Idag har jag varit upptagen typ hela dagen... Har duschat, städat, diskat, varit och handlat och så har jag suttit ute på balkongen en lång stund... Idag är det SOOOOOOMMAR!!! (Och haha, det är verkligen som jag skrev igår, "varanna-dagsväder", fast det skulle bli sol imorrn också, så där spricker det väl... :P)

Är trött som en gris, sov apdåligt i natt (hur många djur hittar ni i den meningen, haha... ;)) så det var jobbigt att göra allt det där, haha... :P

Men ikväll blir det iallafall detta:


Härligt!!! ;) Fast i min ensamhet dock... Blir väl hemma hos päronen förstås, men brukar ändå alltid få sitta själv vid TV:n på fredagkvällarna...

Ha en trevlig helg!!!

1 kommentar:

  1. Gud, vilken trist musik... INGA partylåtar, bara massa jäkla crap...
    Jävla värdelöst!!!

    SvaraRadera