söndag 17 maj 2009

Norges nationaldag

Norges Nationaldag idag!!! :D Kul!!! Vi hade planer på att åka till Norge idag och vara med i firandet, men blev inte så... Men gör inte mig nåt egentligen... Älskar visserligen deras firande (har ju vart med förut, eftersom vi har vänner i Norge) men nja, jag vet inte, i år kändes det bara inte super-motiverande...

Åker ju till Öland snart (på tisdag), så det får väl räcka... ;)

Är underbart väder ute idag, så jag ska ut i solen nu strax... (Är bara så jäkla seg att komma ut, fattar inte varför... :P) Ska ta mig en sväng ner till sjön (Sandtorpsudden, är ju typ 100 m, haha... :P)

---

Måste bara få lägga ut denna... Detta var MIN vinnare igår... (En av många favoriter!!!) Grymt söt tjej och fantastisk grym röst... (Jäkla bra åt också, haha... ;)) För mig var hon absolut vinnaren... Hon kom ju trots allt 2:a så... ;)
HEJA ISLAND!!! :D


Så himla tråkigt för Island, som aldrig vunnit hittills, men kom tvåa för 10 år sen, när Sverige vann, och så nu tvåa igen, när Norge vinner!!! Lite ironiskt ändå, hehe... Att de hamnade bakom nordiska länder båda gångerna menar jag... ;)

Gillade förresten 3:an också, Azerbajdzjan (med svenska Arash ju... ;))


Men nu lämnar vi Eurovision för i år, har inget mer att kommentera... Är så besviken, och känner mig uppgiven, så jag tänker lämna det här bakom mig nu... Tidigare än jag nånsin gjort förut kan jag meddela... (Var väl inte superglad när Lordi vann för 3 år sen heller ska jag väl erkänna men, det kunde jag ändå "svälja" lite snabbare... Vet inte riktigt skillnaden mot nu men... Känns mycket jobbigare nu...) I oktober börjar allt igen, då avslöjas oftast de första artisterna... Så det ser vi fram emot... ;)

Nepp, nu ska jag ut i solen...

See ya!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar