torsdag 28 maj 2009

Tandläkaren

Japp, i eftermiddag är det då dags... För "domen"!!! Haha... :P Jag ska till tandläkaren... Eller ja, det är väl redan eftermiddag,så senare i eftermiddag då... :P Lite nervös är man ju, men det hör väl till... ;) Jag har typ världens snällaste tandläkare, så det kommer säkert gå skitbra... Vet ju redan delvis vad de kommer säga också så... :P Eftersom tandläkaren ligger mitt i stan, så tänkte jag gå en sväng på stan sen efteråt... Om de nu inte gör nån akut lagning, som de gjorde förra gången, så att jag inte orkar gå på stan... Fast det brukar inte hindra mig, så då ska det väl inte göra det nu heller... :P Är ju inte ens säkert att de måste laga nåt... Är ju egentligen "bara" en kontroll, en sån årlig, men förra gången jag var på en sån kontroll, så hittade hon ett hål och lagade det på en gång, så jag slapp få en ny tid för lagning... Jag slapp ju komma två gånger iallafall, och det var ju bra... ;) Dessutom är det väl lika bra att ta tag i det på en gång, så man har det gjort... :P

Är pissväder ute idag f.ö... Känns på nåt sätt som "varannan-dags"-väder här just nu... För i måndags var det sol, tisdag regn, onsdag sol och torsdag regn... Så då blir det väl sol imorrn då... ;)

Konserten igår var bra förresten... Det var sjukt mycket folk, tydligen publikrekord... Inte förvånande... Jag och mamma kom redan halv 7 (det började 7) och redan då hade vi problem att hitta platser!!! Förut har vi kommit typ senare, och det har funnits många platser kvar!!! Helt sjukt!!!
Stämingen var förstås fantastisk, som alltid på de där konserterna... De är så speciella, men det går knappt att förklara... Det måste nästan upplevas för att man ska förstå... Och jag saknade nästan att sitta där nere på scenen, för där är det också alltid en väldigt speciell och fantastisk stämning!!! Det är en sån himla speciell känsla att vara med själv... Går inte att beskriva...

Ja ja, bla bla...

Jo just det, har lagt in en liten musikspelare här till höger... Hade lite tråkigt igår, så jag satt och fixade en liten musiklista, men några "Personliga favoriter"... Kommer säkert att byta ut låtarna då och då, jag tröttnar väldigt snabbt på att ha samma (som ni säkert märkt bara genom utseendet här på bloggen... :P), bara så ni vet... ;) Man får själv välja om man vill lyssna eller inte, för jag vet att många tycker det är jobbigt med musik som liksom går igång automatiskt så fort man öppnar en sida...

Ha en fortsatt trivelig torsdag alla, snart helg!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar