måndag 11 maj 2009

Bailando

Ååååååh, hörde den här låten nyligen... En av de första låtarna som jag har verkligen har liksom speciella minnen till, eller hur man ska säga... Det var sommaren 1996, jag var snart 9 år... En klasskompis hade party, som det hette på den tiden, med övernattning, i tält i hennes trädgård... :P Och det var under den perioden som den här låten spelades... Hon hade hela deras skiva har jag för mig... Iallafall tänker jag typ jämt på det när jag hör den här låten... Hennes fest där vi fick övernatta i tält i hennes trädgård, och vi typ gick upp och skrämde varandra mitt i natten... Det var två tält, eftersom vi var rätt många... Och de från det andra tältet smög utanför vårat tält och skrämde oss, och tvärtom... Fast jag låg och sov en lång stund ett tag när de andra gjorde det, haha... :P Jag minns att de bara trodde jag lurades, och låtsades sova, men jag minns inget av vad som hände, så jag måste ha sovit... :P Och så vid midnatt, eller nån gång runt där, när det hade blivit hennes födelsedag, så smög alla utom födelsedagsbarnet ut, och sen sjöng vi för henne där hon låg i sitt tält, haha... :P

Jaja, strunt samma... Ett rätt specifikt minne till just den här låten... Så njut nu, av sommaren 1996... ;)


Förresten... Idag fyller mitt kusinbarn Malva 12 år!!! GRATTIS tjejen!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar