onsdag 29 april 2009

JÄVLA SKIT-DATOR!!!

Lånar pappas dator, nu när jag är hemma hos päronen...

Min dator har fått... ja, vad ska man säga??!!... nån sorts jävla influensa eller nåt... BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! :/ Den har verkligen sett sina bästa dagar... Och jag har nu officiellt döpt om den till "Jävla skit-maskinen..." (Haha... :P)

Hmmm ja, den funkar väl delvis men... Ett av problemen är att jag inte kan uppdatera bloggen, eftersom jag inte kommer in på blogger... Så fort jag loggar in där så får datorn spunk, nåt sorts jävla mysko anfall och börjar bete sig... Som slutar med att den till slut hänger sig, så jag får starta om den... Så ja, jag har gett upp... Jag kan helt enkelt inte blogga just nu...

Dags för en ny dator??!! OH YES, I think so...

Sen försöker jag få till nåt snyggt utseende här på bloggen, men nej, bläää, det går inte alls... :( Jag får inte till det heller... Är inte nöjd med hur det ser ut nu heller, men det får fan duga... Orkar inte fixa mer med det just nu, har redan suttit en timme med det... :/

Inte min dag idag... :/

Veckans låt: Celine Dion - I surrender

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar