måndag 8 mars 2010

Startordningen för finalen är nu klar

Idag publicerades startordningen för lördagens final i Globen, först ut Darin och sist Eric Saade... :P Så här ser hela startordningen ut:

1. Bidragets titel: You?re Out Of My Life
Upphovsmän: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Darin

2. Bidragets titel: Jag vill om du vågar
Upphovsmän: Pontus Assarsson (text & musik), Daniel Barkman (text), Jörgen Ringqvist (text & musik)
Artist: Pernilla Wahlgren

3. Bidragets titel: We Can Work It Out
Upphovsmän: Andreas Johnson, Bobby Ljunggren, Marcos Ubeda
Artist: Andreas Johnson

4. Bidragets titel: Kom
Upphovsmän: Niclas Arn, Gustav Eurén, Karl Eurén
Artist: Timoteij

5. Bidragets titel: Hollow
Upphovsmän: Anders Hansson, Fredrik Kempe
Artist: Peter Jöback

6. Bidragets titel: Unstoppable
Upphovsmän: Alexander Kronlund, Hanif Sabzevari, Dimitri Stassos, Ola Svensson
Artist: Ola

7. Bidragets titel: I Did It For Love
Upphovsmän: Kristian Wejshag (text), Lars "Dille" Diedricson (musik)
Artist: Jessica Andersson

8. Bidragets titel: Keep On Walking
Upphovsmän: Salem Al Fakir
Artist: Salem Al Fakir

9. Bidragets titel: This Is My Life
Upphovsmän: Bobby Ljunggren (musik), Kristian Lagerström (text)
Artist: Anna Bergendahl

10. Bidragets titel: Manboy
Upphovsmän: Fredrik Kempe (text & musik), Peter Boström (musik)
Artist: Eric Saade

Jag vet vem/vilka jag har som favorit, men det mina vänner, håller jag allt för mig själv... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar