tisdag 23 mars 2010

Fan, vad duktig jag är!!!

Ja, nu är jag faktiskt igång och städar... Känner mig sjukt duktig och stolt!!! :D Det är sjukt tråkigt, men det blir ju jädra snyggt när det är klart, och man blir så glad.. :D Då vet man att det är värt allt besvär... ;)

Synd bara att man inte tänker så oftare...

Vill ju att Lina ska vara stolt över mig när hon kommer på torsdag också ju, haha... :P Vill inte vara snusksystern som aldrig städar... :P (Fast vänta??!! Är jag inte det då...??!! Nej, det är jag faktiskt inte, jag småstädar faktkskt ibland...)

Dessutom undrar jag var min lila T-shirt är, som jag köpte tillsammans med Snobben-tröjan i Uppsala i, när fan var det, november??!! Har inte hunnit aqnvända tröjan än, och nu hittar jag den inte... Gaaaah!!!

Men nej, tillbaka till golvmoppen och toaborsten... Ska dyka ner i toastolen och rengöra där nu, jaaaa, jag kan knappt vänta... (Eller jo vänta, det kan jag faktiskt, det var ironi!!!)

Over and out!!!

Ciao!!!

1 kommentar:

  1. Nej, jag har verkligen ÄLSKAT snön, men att den kommer tillbaka efter att ha varit så gott som helt borta känns bara fel. Och visst, det är trist med regn, men då smälter snön fortare har jag märkt!

    SvaraRadera