måndag 29 mars 2010

Fångarna på Fortet kommer tillbaka!!!

Vem minns inte detta kultklassade program!!! En av de bästa TV-produktionerna ever, vågar jag påstå!!! Ett av 90-talets alla toppklassade fredagsprogram!!! :D Ja, det var nåt speciellt med fredagsunderhållningen på den tiden... Back in the days... Min barndoms fredagsprogram...

Man trodde väl att det programmet aldrig skulle komma tillbaka, men nu kommer det tydligen tillbaka!!! :D Jag hörde det på radio idag... Så ja, Fångarna på Fortet ska tydligen komma tillbaka... Hur stort är inte det då, haha... :P GÖTT!!! Hörde bara precis efter själva intervjun, så jag hörde inte intervjun med Gunde Svan, där de pratade om Fångarna på Fortet, men bara det faktum att de nämnde att det skulle komma tillbaka, var tillräckligt, det gjorde mig sjukt glad!!! :D Haha...

Så snart får vi väl se detta i TV igen, ni minns väl... ;)




När det börjar igen har jag ingen aning om, men det lär man ju få veta så småningom... :P Och om det kommer nå samma toppklass som på 90-talet får vi också se, men jag klarar mig nog ändå... :P

Jag ser iallafall fram emot det!!! ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar