fredag 26 mars 2010

FINAL i Let's Dance 2010!!!

Japp, ikväll är det då dags!!! ;) IKVÄLL, är det väl, som vi alla vet, FINAL i Let's Dance!!! För första gången, seriöst alltså, kommer jag inte bry mig så mycket om vem som vinner, jag gillar båda paren, men jo, jag hejar kanske liiite liiite mer på en av dem... ;) Ni som "hängt med" lite vet, ni andra, ja, sorry men, skriver det inte igen... :P

F.ö. har jag tvättstugan idag, sitter och väntar på att hämta ut tvätten från torkrummet nu... Var verkligen på tiden att ha tvättstugan igen nu, har inte haft en tvätt-tid på typ 3 månader... Tvättade senast innan jul tror jag, hehe... :P Men tur att man har mamma och pappa så nära, har skickat hem lite tvätt dit ibland under denna period, så de har tvättat lite... För JO, annars HADE min rena tvätt tagit slut för länge sen... Skönt att ha EGEN tvätt-tid nu iallafall, då kunde man verklgien tvätta ALLT!!! Var verkligen sista paret strumpor jag plockade ur lådan idag, trosor var inte lika mycket kris... Men T-shirtar fanns det nästan inga rena kvar... :P Några av de T-shirtarna har nog legat i 3 månader där i tvättkorgen... Hmmm, hehe... :P Så, det var verkligen på tiden... ;)

Ikväll kommer Emma, Erik och Theia, det bli niiice!!! ;) Pappa, Emma och Lina ska spela konsert med kåren imorrn... Jag och Erik får gå och lyssna, men mamma sviker oss, hon ska på internationell middag med AFS i Karlstad... Jaja, så är det väl...

Ja, det är lite om ad som händer idag... :P Lina och jag hade f.ö. sketatrevligt igår, hon blev kvar i 2 timmar... ;) Våfflorna blev kanske inte superlyckade, men med ett norskt våffeljärn, som är lite djupare, så var det svårt att få dem frasiga, men goda blev de ändå... ;)

Över och ut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar