onsdag 10 mars 2010

Frågor...

Har tråkigt, så här kommer en hög med frågor...

Är du en bra flickvän:
Ingen aning...

Hur raggar du?
Oj haha, ingen aning där heller faktiskt... Har inte gjort det så mycket faktiskt...

Vad heter du?
Hanna...

Kallas:
Hanna...

Varför?
Har inte så många smeknamn helt enkelt...

Vad ska du göra idag?
Oj, har inget speciellt inplanerat för dagen… Men jag måste packa, åker till Idre imorrn... Ska försöka städa lite också, mitt hem är som en svinstia... Och så måste jag diska, hehe... :P

Var är du?
I min lägenhet...

När fick du senast en present?
Ojdå, det minns jag inte... Få se nu... Jo just det, på min namnsdag, hehe... 5 januari alltså... ;)

Vad har du för planer till helgen?
Den här helgen kommer jag att vara i Idre med mor, far och Lina, så det blir väl massa skidåkning förstås... :P

Vilken färg har du på dina underkläder nu?
Gråa... Med Snobben på, haha... :P

Vem pratade du med senast?
Lina tror jag... Igår kväll...

Vad pratade ni om?
Vi pratade om synfel och kontaktlinser, haha... :P (Hon har precis börjat med linser, och jag har haft mina i flera år... Kom fram till att jag haft de i nästan 10 år!!! JÖSSES!!! :O)

Vad gör du just nu?
Svarar på frågorna i denna listan, lyssnar med ett halvt öra på TV:n som är på...

Är du blyg?
Haha, jaaaaaaaa!!! Svårt att hitta nån blygare person än mig, haha... :P

Vilken tid gick du upp idag?
Vågar jag skriva det??!! :P Jaja, skit samma… Runt klockan 11 iallafall… *rodnar*

Vilken låt lyssnade du på senast?
U2:s nya, på radion... Igår kväll...

Har du sovit i din egen säng i natt?
Ja men absolut!!!

Har du glasögon?
Njaa, men linser...

Bor du i Sthlm, Gbg eller Malmö?
Nopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar