tisdag 23 mars 2010

Ge mig lite motivation, tack!!!

Usch gud, jag behöver verkligen motivation till att städa idag!!! Nån som kan ge mig den motivationen??!! Någon??!!

Jag kan verkligen inte skjuta på detta längre... Jag MÅSTE verkligen städa idag, men det är ju SÅ tråkigt!!! VARFÖR är det så TRÅKIGT att städa, haha...??!! :P Men ja, ett måste... Lina kommer hit på våffellunch på torsdag (hennes idé, men dock en väldigt trevlig idé... ;)) och då KAN det verkligen inte se ut såhör, som en svinstia, eller ännu värre, t.o.m grisarna skulle fly i panik, haha!!! :P Jag kan, och vill inte heller, bjuda hem nån till denna röra... Och diska måste jag också göra, detta andra tråkgöra, diskhögen är ingen hög längre utan ett berg!!!

Varför är man så jälva lat och inte gör nåt åt saken innan högarna har växt??!! Nu kommer ju straffet!!!

Men nu blir det frukost iallafall (sent jag vet, men sån är jag...)

Over and out!!!

Veckans låt: Hejdå-sången från Nalle har ett stort blått hus, haha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar