måndag 29 mars 2010

Kort sammanfattning av vecka 12 2010

Har ju inte bloggat så mycket om vad jag gjort under veckan kom jag på, så jag tänkte skriva lite nu vad jag gjort i veckan som gått, i en liten sammanställning... :P Har ju faktiskt för en gångs skull ändå hänt en del den här veckan... :P Så om nu nån är nyfiken, detta är vad jag gjort:

Måndag: Var hos sjukgymnasten, gick bra... Jag fick ännu en ny töjövning att lägga till listan på övningar att göra hemma, nu fattas det bara en övning sen är listan komplett... :P Var in en snabbsväng på Coop Forum på vägen hem... :P

Tisdag: Stortstädning för hela slanten!!! Lina skulle ju komma hit på torsdagen, så det var på tiden att göra nåt åt diskberget och dammråttorna...

Onsdag: Diskade, då jag inte hann med det i tisdags... (Eller orkade inte, lite oklart, haha... :P)

Torsdag: Lina var här på våffellunch, efter hennes innitiativ... Våfflorna (mer av norsk modell, därav inte särskilt frasiga) blev sådär, men vi hade trevligt ändå... ;) Hon blev kvar i 2 timmar... :P Sen blev jag tvungen att gå och handla, då min mjölk var slut, haha... :P

Fredag: Tog det mest lugnt, drog hem till mamma, pappa och Lina på kvällen, då Emma, Erik och Theia kom... Jag åt tacos ihop med dem, och sen kollade jag och mamma på Let's Dance-finalen!!! :P

Lördag: Pappa, Emma och Lina spelade konsert i Bregårdsskolans aula, med musikal-musik... Jag och Erik var och lyssnade... ;) Mamma var i Karlstad på internationell middag med AFS... :P På kvällen åt vi vegeterisk lax som Emma och Erik hade med sig från Uppsala, ingen jättehit, to be honest... :P Till efterrätt hemmagjord Toblerone-glass, som däremot var ASGOD, med maränger, grädde, bananer och chokladsås till!!! När mamma kom hem blev det att smaka av saffranspannkakan hon haft med sig till Karlstad... Efter maten spelade vi Bezzerwizzer, som E och E också haft med sig... ;) Ena gången var jag på lag med mamma, och andra gången var jag på lag med mina systrar, och vill ni veta en sak... MITT lag förlorade båda gångerna, haha... :P Eller jag var på det förlorande laget båda gångerna, beroende på hur man vill se det... ;) Slutsatsen av det är väl att... Ja, man ska inte ha mig på sitt lag, HAHA!!! :P Pappa var på middag med Musikkåren hela kvällen...

Söndag: Emma, Erik och Theia åkte hem TIDIGT, så jag gick aldrig hem till päronen... Låg däckad i sängen hela dagen, låg och kollade på TV i 4 timmar, bara för att jag hade sån fuktansvärd jävla mensvärk!!! Jag kunde inte ens sitta upp... :/ Och mina värktabletter vas slut... Mat denna dag blev fil, orkade inte göra nåt annat... :/ Pappa kom hit och satte upp nya krokar i mitt nymålade kök (som jag ju förresten inte berättat om, men ska berätta lite, och visa bilder senare... :P) Jag följde med honom hem till päronen och Lina sen, så jag kunde få en värktablett och röra mig normalt... Jag och Lina kollade på Wipeoutoch snackade gamla minnen... :P Ja just det, vi kollade också på ett helt sjukt program om en helt sjuk grej, skönhetstävlingar för barn... GALET är vad det är!!! USCH alltså, herregud!!!

Den här veckan händer det till att börja med inte så värst mycket, men på torsdag drar jag, mamma, pappa, Lina, Emma och Erik söderut, på påskresa MED TÅG till Budapest, Bratislava och Berlin... Ska bli grymt kul, men jag ser dock INTE fram emot själva tågresan, hatar att åka tåg så långa sträckor... Blääää!!! :/

Jag lär dock blogga åtminstone nån gång innan dess, så för nu, ciao ciao!!! ;)

1 kommentar:

  1. Okej då, jag överdrev kanske liiiite. Men typ 6 är det iaf. Och regn. Men det gör inte så mycket för då försvinner ju snön fortare.

    SvaraRadera