söndag 21 mars 2010

Blaaablablabla...

1. Kalla mig:
Hanna, because that's my name...
2. Jag har som favoritmusik nu:
Schlager, haha... :P
3. Född i detta stjärntecken:
Kräftan...
4. Läser gärna:
Nej, det gör jag faktiskt, inte, haha... :P
5. Jag tycker illa om:
Falska människor!!!
6. Tecknad favoritfigur är:
Bamse, haha... Barndomshjälten... :P
7. En bra film jag sett är:
Mamma Mia!...
8. Tre intressen är:
Dator, fotografering, välgörenhet...
9. En bok som jag *fastnade* i var:
Oj, vet inte...
10. Något jag absolut INTE äter:
Blodpudding!!!
11. Vilken Astrid Lindgren-figur kan vara du?
Madicken, haha... :P
12. Jag älskar:
Min familj och mina vänner...
13. En *kändis* jag träffat lite närmare:
Närmare??!! På vilket sätt??!! Men har ju spelat ihop med Anders Lundin, Lars in de Betou, Magnus Bäcklund m.fl...
14. En *udda* sak jag kan:
Nudda näsan med tungan, haha... :P
15. Jag skriver blogg:
Ja, det gör jag ju... ;) Det märker ni väl??!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar