fredag 13 maj 2011

Ofrivillig frånvaro

Ja, mina vänner, det vill jag verkligen nämna på en gång... Det är inte så att jag på nåt sätt glömt att blogga, om exempelvis andra semifinalen i Eurovision igår, men jag har inte kunnat... Jag vill det, men det gick inte... Blogger har, av okänd anledning, legat nere nu i ett dygn ungefär... Jag har försökt flera gånger sen igår förmiddag, men utan resultat... Men så testade jag nu, mest bara för att jag ville kolla, och för att jag har så enormt tråkigt, och se, då funkade det igen!!! :P HÄRLIGT!!! :D

Har skrivit ett helt inlägg om semifinal, men känns ju lite onödigt att lägga upp det nu kanske, haha... :P

Men ja, nu vet ni iallafall, varför jag inte skrev nåt om Sveriges semifinal igår... Det var inget medvetet val, eller att jag glömde bort det, jag hade helt enkelt ingen möjlighet...

Men KUUUUUUUUL att Eric tog sig till final igår iallafall, även om det såg mörkt ut där ett tag, hehe... :P Snacka om att de höll oss på sträckbänken in i det sista... :P Vilken dramatik, och vilken rysare!!! Men HÄRLIGT JOBBAT Eric!!! :D Nu håller vi tummarna för dig även imorgon!!! ;)

Kram och trevilg helg alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar