tisdag 3 maj 2011

Jag är med i lokal-TV!!!

Hahaha ja, idag är jag med i lokal-nyheterna, på SVT, SVT Tvärsnytt, i typ 3 sekunder, hahaha... :P Det var en liten halv temadag på skolan idag, om psykisk ohälsa och alla fördomar som finns kring det... Det var bl.a. en föreläsare som föreläste om schizofreni, mycket intressant!!! Och sen var det en liten teater av ett par psykolgi-studerande på allmän linje, om just fördomar... Jävligt bra!!!

Och sen efter det hade vi en liten ballong-manifestation, med ballongsläpp, på skolgården... Jag var med på alltihopa... Såklart, hahaha... :P Och ja, de var där från TV och filmade... ;) Och jadå, tror ni inte tusan att jag lyckades hamna på bild också, hahaha... :P Och ja, tänka sig, jag lyckades komma med jag också... ;) Man kan skymta mig i typ 3 sekunder precis på slutet, när vi släpper upp ballongerna, haha... :P Enjoy!!! ;)



Och vad glad jag ser ut, hahaha... :P
Tror förresten man hör mig skratta lite precis på slutet också, mindre charmigt det dock, hahaha... :P

Även en av lokaltidningarna, Karlskoga-Kuriren (den som mina föräldrar har) var där, och där lyckades jag hamna på Dagens fråga, så imorrn är jag med i tidningen också, hehe... ;) Hahaha ja, fast mitt svar kändes inte helt genomtänkt... :P Jag blev så paff när de helt plötsligt knackade mig på ryggen och frågade om de inte kunde ställa en fråga, hahaha... :P Och jag stod och tänkte på annat just då... Men jaja, blir väl bra med det med... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar