fredag 6 maj 2011

Jag är med i BÅDA lokal-tidningarna!!!

Hahaha ja herrejösses, ibland lyckas man hörrni... :P

I onsdags lyckades jag komma med på bild i BÅDA lokal-tidningarna... Den ena visste jag ju dock om då, men ändå... :P

Dels var jag ju med i Karlskoga-Kuriren, den tidning som mina föräldrar har (jag prenumererar inte på nån morgontidning), under Dagens fråga... Men sen lyckades jag ju tydligen även fastna på bild i den andra tidningen också, Karlskoga Tidning, om än i bakgrunden, haha... :P Ingen supercharmig bild på mig om jag får säga det själv, så tur jag var i bakgrunden, hahahaha... :P

Jag lyckades inte hitta artikeln om temadagen i Kuriren, och Dagens fråga finns inte med på nätet, så det kan jag inte heller lägga ut... :P men jag ska försöka fota av eller nåt, så ni kan få ta del av det också... ;)

Men artikeln i Karlskoga Tidning lyckades jag hitta, så den kan ni läsa här... Jag är med på den övre bilden, i bakgrunden, ganska långt till höger i bild... Står och tittar upp i himlen på ballongerna, hahaha... :P Klicka på bilden så ser ni den större... ;)

Ja, det var väl allt om det för nu... :P Flera som kommenterat att de sett mig i tidningen by the way, hahaha... :P I första hand på Dagens fråga då alltså... ;) Men en del har även lyckats identifiera mig i den andra tidningen också... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar