onsdag 5 januari 2011

Trettondagsafton och min namnsdag

Japp, idag är det ju då 5 januari... GAAAAALET ju, vad fort det går!!! Snart gått en vecka på nya åpret redan!!! Craaaazy!!!

Trettondagsafton och MIN NAMNSDAG!!! Hihi... Och ja, vi brukar faktiskt fira namnsdagar litegrann i våran familj, så mamma, pappa och Lina kommer har varit här på fika nu precis... Mamma och pappa har precis gått, men Lina är kvar än... Så jag ska fatta mig kort här idag... :P Emma åkte ju härifrån igår, för att hinna med lite mer innan lovet är slut, så hon var inte med...

Innan de kom hit har i princip hela dagen ägnats åt att städa, så det har inte blivit mycket dator alls idag...

Men nej, nu ska jag vara social med min syster...

Ha en underbar trettonhelg!!!

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar