tisdag 4 januari 2011

En ny stil

Ja, var ju på stan ett par timmar igår, med mina systrar, precis osm, jag skrev på Facebook... Och precis som jag också skrev, så blev det en del fynd gjorda... :P Lite nya kläder... ;) Min garderob blir väldigt glad, men plånboken blev väl inte så väldans glad direkt, haha... :P Nej, det sved rejält i plånboken det där...

Men mina systrar i princip "tvingade" mig att köpa de där kläderna... De ville skapa en "ny stil" åt mig, min nya stil... :-P Så jag blev nu den "nya Hanna"... :P Den gamla Hanna finns dock kvar, men jag kommer att växla lite emellan de olika Hannorna nu istället... :P

Jag köpte ett vitt linne och en svindyr skjorta, som alltså är min nya still... :P Sen blev det även två par vintervantar, som jag faktiskt behövde... Använder det under mina lovikkavantar, och de jag har har gått sånder... Allihopa nu, de 4 paren jag hade förut!!! Men de nya jag köpte är ju SÅ SNYGGA, svart- och vitrndiga samt svarta...

Lina köpte en svart skjorta, till begravningen (mormors) om drygt två veckor... (Fasen, jag måste också ut och leta kläder till begravningen...) Men hon har tänkt ha den på konserter med skolan och så också tydligen...

Emma köpte ett par löparbyxor, som hon är skitnöjd med, haha... :P

Jag kollade även efter den typen på flleecejackan jag fick i julklapp, då jag skulle kola efter om den fanns i större, den jag fick var aningens liten.. Jag hittade en som påminde om den, men den var ALLDELES för stor i storleken, så det var allra troligast inte den.. Får åka dit senare med mamma, som ju vet exakt vilken det var... .P

Sen följde jag med mina systrar hem till mor och far, och så lagade vi libanesisk linssoppa och gjorde plättar till våra hungriga päron som hade jobbat flitigt hela dagen...

Sen kollade ja på "Året med kungafamiljen", haha, och "Spårlöst"... :P

Nu ska jag strax ut i snövädret och bege mig hem till mamma och pappa... Emma åker idag, så jag vill säga hejdå till henne... Nu har hon ju varit här i två veckor, och jag vet inte när vi ses nästa gång... Lina stannar tack och lov till lördag iallafall... Men sen börjar lovet lida mot sitt slut, och det är vardag även för mig... Jag har dock studiedag på måndag, så jag börjar först på tisdag, den 11... Lyyyyx!!! :P Så jag har ännu så länge en vecka kvar av lovet... ;) Niiiice!!! :P

Ja, snön vräker ner ute här just nu!!! Och det har den gjort sen jag gick upp i princip… Men häääärligt... :) Särskilt med tanke på att det töade bort lite på nyårsafton... :(

Men nej, nu ska jag klä på mig och ge mig ut i snöyran...

Imorrn är det min namsdag förresten, det ni... ;)

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar