söndag 23 januari 2011

Över förväntan...

Japp, nu är jag då hemma igen, efter en händelsrik och känslosam helg i Uppsala... Har hunnit med en hel del faktiskt...

Begravningen i fredags var jättefin!!! :) Och det gick över förväntan för mig också... Jag som hade varit så orolig innan, jag klarade mig jättebra!!! :D Och pappa och systrarna var jätteduktiga, de spelade SÅ FINT!!! :) Mormor hade blivit stolt!!!

Minnesstuden efteråt var trevlig, kul att se massa gamla foton, och jättekul att se mormors gamla skolböcker från lågstadiet... Flera stycken som kommenterade hur lik jag var mormor på ett av de stora inramade fotona som stod på flygeln i lokalen... Och avslutningen på dagen, middag med närmaste släkten på Domtrappkällaren, blev också himla trevlig!!! :D Morfar var på strålande humör hela dagen, och satt och skålade med alla hela kvällen, haha... :P

Borde egentligen sova nu, dessutom orkar jag egentligen inte skriva så mycket mer, så jag skriver mer om helgen senare...

Ha en underbar vecka allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar