måndag 10 januari 2011

Fick en extra dag på jullovet också...

Japp, precis som på höstlovet, fick vi ledigt även idag... :P GÖTT!!! :D Studiedag... Ja, faktiskt skönt med en extra lovdag, en dag till att liksom "ladda upp sig" igen... :P Har varit lediga ända sen 17 december, och det börjar märkas...

Men ja, ska faktiskt bli kul att komma tillbaka till skolan igen nu... ;) Har ju inte träffat folket där på över 3 veckor nu... Ska bli kul att träffa alla igen... Speciellt en person, som vi inte träffat på 2 månader, senast vi såg honom var sista veckan innan höstlovet... :P Alltså slutet av oktober, haha... :P Men hoppas han haft det bra därnere i Peru... :P Ska bli trevligt att träffa honom igen, och höra hur han haft det... ;) Men har också varit extremt skönt att vara ledig ett tag... :P

Tänker dock på alla de som börjar igen efter lovet idag, bl.a. mina systrar... ;) Hoppas den första skoldagen efter 3 veckors jullov har gått bra... ;)

Men ja, som sagt, imorrn börjar allvaret och vardagen för mig också... :P

Nu kör vi på i 6 veckor till innan det är lov igen... ;) Kommer gå såååå fort ju, helt sjukt!!!

Ja, har haft ett bra jullov, helt klart, och det känns som det varit längre än 3 veckor... MYCKET längre!!! Och vad mycket vi hunnit med... Nämnde ju det i inlägget igår, så känner att jag inte behöver ta upp det igen... :P

Våren kommer gå FORT!!!

Trodde jag hade mer att skriva, kändes så innan jag skulle börja skriva, men nu är det som att allt jag hade tänkt skriva har fallit bort... Så jag får väl skippa det då...

Men ja, som ni säkert fattar, så blir det nu återigen så som det var innan jullovet, jag uppdaterar bara bloggen på helgerna... Vill inte behöva tänka på det i veckorna nu, när jag är i skolan ändå till klockan 4, och är hemma närmare klockan 5...

Så nu blir det tyst från mig i veckorna igen... ;) Ja, ALLT återågr till det normala helt enkelt... :P

Hoppas alla ni som haft jullov har haft ett helt underbart jullov, och att vårterminen 2011 blir en bra termin för er!!!

KRAM på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar