torsdag 20 januari 2011

Ett sista farväl...

Håller på att packa här nu, om en timme knappt åker jag, mamma och pappa till Uppsala... Ikmorgon är det då dags... Begravningen!!! Begravningen av mormor... Har fortfarande inte bestämt mig helt hur jag ska göra imorgon, men pappa och mina systrar ska ju spela på begravningen imorgon, och det vill man ju egentlgien inte gärna missa... Dessutom är det ju trots allt min mormor...

Men nej, här har jag inte tid att sitta, måste packa färdigt...

Ha en underbar helg alla!!! Hoppas ni får en lite muntrare start på helgen än vad jag får...

Avslutar med en liten bild bara... En gammal bild på min mormor, mormor och Lina på Öland, sommaren 1990:

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag kikar in för att säga hej. Vill gärna tipsa om mitt diskussions inlägg jag har just nu gällande rasistiska uttryck. Jag tycker att sverige har blivit ett hatland och skulle gärna vilja höra din åsikt om det jag skrivit.
    Inlägget hittas här: http://saabiina.blogg.se/2011/january/21-januari-11-diskussions-inlagg-12.html


    Beklagar även om din mormor! Hon finns hos dig ändå, du kommer märka det med tiden!
    Kram!

    SvaraRadera