torsdag 21 april 2011

Ölands-påsk

Japp, om 2 timmar ungefär drar vi... Då bär det av söderut... Jag, mamma, pappa och Lina... :P Men innan dess blir det lite mat hos mamma och pappa... ;) Jag har i princip packat allt nu, det är skitsvårt att packa inför Öland såhär års, för man vet aldrig hur varmt eller kallt det kommer bli!!! Så både tunna kläder och långkalsonger är nerpackat!!! Och även vinterjackan såklart... ;)

Vi kommer att sova i Kalmar i natt, och så anländer vi Öland och Byxelkrok tidigt imorgon... Så vi kommer fira påsken nere på Öland i år, i sommarstugan, det blir mysigt!!! :) Hoppas såklart på bra väder också, mycket sol och inte alltför mycket blåst... (För det lovar jag er det kan blåsa rejält därnere!!!)

Vi kommer att stanna resten av lovet, åker hem igen på måndag eftermiddag nån gång, kommer hem på måndag kväll... Sen börjar allvaret igen på tisdag... ;) Så 3½ dag får vi därnere, mysmys!!! :)

Och jag lovar att ta MASSA bilder, så ni kan få se sen när jag kommer hem igen... :P De åker upp på Facebook ja... ;)

Men ja, det väl allt jag hade att skriva idag... Så med det återstår väl bara en sak, att önska er alla underbara bloggläsare en Riktigt

GLAD PÅSK!!!

Hoppas påsken blir och varm och ljus, med massa god mat och godis såklart... ;) Men ät inte för mycket ägg och godis bara... ;) Hoppas att solen får skina på er!!! :)



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM på er allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar