måndag 18 april 2011

IMORGON är det DAAAAAGS!!!

Yeeeey, wooohooo, IMORGON är det DAAAGS igen!!! :D Imorgon drar det igång, SÅ BÄST!!! :D

Jag "pratar" såklart om "Inför Eurovision Song Contest"... Uppladdningen och nedräkningen inför den stora europeiska finalen i maj... Wooohooo!!! :D

Tror ni jag ska kolla eller??!! ;) Behöver inte nes fundera, hahaha... :P Jag kommer sitta som KLISTRAD!!! :P

I år består panelen av 5 personer som alla har nån anknytning till Melodifestivalen... 3 av de har medverkat som artister minst en gång, en av de har varit med som programledare och den femte är en veteran i Inför ESC-sammanhang... :P Men är annars mer inblandad i den finska tävlingen... Ja, precis, jag menar såklart Tomas Lundin, inget Inför Eurovision Song Contest utan den mannen ju, haha... :P Sen är även en av förra årets programledare med, den kvinnliga av dem, alltså Christine Meltzer, och de övriga tre är Lotta Engberg, Sarah Dawn Finer och Andreas Johnson... Det kommer bli jättebra, jag gillar alla fem!!! :D

Och programledare är som vanligt schlagergeneralen själv, Christer Björkman... :P

Vill du läsa mer om programmet, vilka länder som är med i vilket program, samt lite kort info om varje person i panelen, kan du göra det här...

Premiär IMORGON kl. 21 på SVT1, MISSA INTE!!! ;)


Bilden kommer från svt.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar