onsdag 27 april 2011

Min gamla skola TILL FINAAAAL i Vi i femman!!!

Ja, jäklar, vad GRYMMA de är, klass 5B från min gamla skola, Sandviksskolan!!! :D Nu har de gått till finaaaaaal i Vi i femman!!! :D

Liiiiite coolt att man typ "känner" de där barnen också, haha... :P Gjorde ju min APU (praktik) där i 3:an på gymnasiet, d.v.s våren 2006... Då gick de iofs på 6-års, men ändå, hahaha... :P Kändes lite kontsigt att se några av dem (de som syntes) på TV:n igår, när de visade ett reportage om att de gått till final, men klart man blev glad!!! :D Och ja, jag känner mig faktiskt också lite stolt, även om jag ju inte direkt känner de där barnen nu, hehe... :P

Här är den senaste artikeln om dem i våran lokaltidning, det går att hitta fler, då det (såklart) skrivits en del om dem, haha... :P

Ni kan även se ett reportage om deras väg till finalen och lite andra klipp från Vi i femman på deras egen hemsida...

Damn it vad jag ska kolla in finalen den 6 maj då... ;) Eller åtminstone försöka... :P Och behöver jag ens säga vilka jag kommer heja på då??!! ;)

HEJA SANDVIKSSKOLAN!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar