onsdag 6 april 2011

Mer bloggande på skoltid

Ännu ett Tänk till inställt för oss, den här gången är det p.g.a att läraren vi har nu vabbar... Hmmm... Man kom hit lite i onödan känns det som... Jag hade kunnat sova en timme till... OK, inte för att jag väl hade gjort det iofs, men ändå... :P

Så nu borde man ju kanske göra lite nytta istället... Men det vet vi ju alla att sånt är inte jag speciellt bra på... Nåja... Vi får väl se... Lite nytta kanske jag kan göra... :P

F.ö. har jag en skitdag, även idag!!! Men idag är verkligen en skitdag… Big time!!! Bläääää!!! Ja, jag hatar att klaga, men ibland är det då fan jävligt svårt att låta bli...

Nej fy fan... Och som om inte det vore nog, jag mår illa, har världens huvudvärk, är aptrött och har ont i ryggen!!!

Så, nu fick jag sagt det med!!!

Ha en bra dag alla bloggläsare!!! (Om det nu finns några kvar vill säga...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar