tisdag 14 september 2010

Regnig, kall och blöt friidrottsdag...

Har precis kommit hem efter friidrottsdagen på Nobelstadion hela dagen... Det var... BLÖTT!!! Var lugnt till en början, men sen kom regnet, och då slutade det aldrig, det upphörde ALDRIG!!! Regnade konstant sen resten av dagen... Det kommer ju INTE min förkylning bli bättre av direkt... :/ Men alla kämpade som fasen ändå, vårat lag var något stympat, så bara hälften dök upp... Tror inte vi vann men, HEEEEEEEJA DANMARK!!! :P Hahaha... :P
Dessutom fick jag nåt satans ont i ryggen också, så jag har skitont nu!!! :(
Min regnjacka höll inte förr det riktigt, så det regnade till slut rakt igenom... Så jag var alltså blöt rakt igenom på slutet... Och så skulle jag cykla hem, jippie... Eller inte, hahaha... :P

Men det var en bra dag trots allt, jag känner mig nöjd... ;)

Jag vet inte än hur det gick, men vi vann ju INTE iallafall, hahaha... :P Alla nadra lag var ju så många, vi hade väl bara hälften från vårat lag närvarande, vilket var skittrist... Men men... Ett tävlingsrekord fick vi iallafall, en kille i vårat lag drog iväg bollen 70 meter på kast med liten boll, och det hade ingen annan gjort tidigare... YEEEEEEEEY!!! :D

Troir vi kommer få veta resultatet på torsdag, då det ska vara bankett på kvällen... Men då är inte jag där... Fan också, jävligt trist det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar