onsdag 15 september 2010

Höst-besök på Öland...

Japp, imorgon eftermiddag, eller kväll, beroende på om jag går på banketten på skolan eller inte, åker vi ner till Öland... :P Ska åka ner dit med pappa, mamma är redan därnere, hon har varit ledig hela veckan, så hon åkte ner redan i måndags... LYLLOSEN!!! Tanken var att Emma och Lina också skulle följa med ner, och därmed hämtas upp i Linköping, men det visade sig till slut att de inte ville... Lite trist, men men...

Det är tydligen väldigt bra väder därnere nu, enligt mamma... Häääärligt!!! :D Ska bli mysigt att få komma ner dit ett par dagar igen, och få njuta en sista gång innan vi tackar inför vintern!!! Och det är så fint där även på hösten!!! En helt annan stämning, särskilt utan alla turister som brukar vara på sommaren, och tempot, vädret och ja, allt... Ska bli supermysigt!!! :)

Så ja, jag blir ledig från skolan på fredag... Men det är bara två lektioner så, haha... :P

Men så är det också, kan inte bestämma om jag ska gå på banketten eller inte, banketten som de ska ha på skolan imorgon kväll, som en liten efterföljning av friidrottsdagen igår... Skitsurt att missa det ju!!! Det ska vara prisutdelning och lite annat sånt... Men samtidigt vet jag inte om jag orkar... Blääää!!! Nu när jag vet att galan har med friidrottsdagen att göra blev det ju mycket svårare... Skit också!!! Inte för att jag tror att vi direkt vann men, skulle vara kul ändå ju... :P Ett specialpris kommer vi att få iallafall, eftersom en i vårat lag (DANMAAAARK) slog till med ett REKOOOOOOOOORD i kast med liten boll!!! Woooooooooohoooooooooo!!!

Jaja, så kan det vara...

Hade en skitbra dag igår!!! Det var superkul, även om det regnade HELA tiden fr.o.m andra grenen... Blöta och kalla blev man, och det fick man känna på idag... BIG TIME!!! Haha... :P Har en galen träningsvärk i HELA kroppen idag, haha, känner mig som en 80-åring... :P Skulle behölva en rullator, hahahaha... :P Och då är det ingenting mot imorrn, haha... :P Alla gick runt och stönade idag på skolan, hahaha... :P Ja, vi kämpade hårt igår, allihoipa!!! ;) Tycker alla var superduktiga!!! Men som sagt, det var KUL!!!

Dessutom har jag fått skitont i en höft... Det kom under dagen och blev värre och värre, och nu gör det satans ont!!! Kan fan inte gå ordenligt... :( Men TACK alla snälla själar i klassen som bryr er så mycket!!! Det är GULD värt!!!

Och ja, som jag trodde, min förkylning var värre idag... :( Men, som jag sa till en klasskompis idag när vi satt och pratade om våra krämpor, det får väl vara värt det, hahaha... :P Det går ju över, hahaha... :P

Nej, nu blev det mycket svammel... Borde packa jag, och sen MÅSTE jag sova, klockan är fan mycket, och jag ska trots allt upp klockan 7 imorgon...

Idag fyller mitt äldsta kusinbarn M 15 år!!! STORT GRATTIS på 15-årsdagen idag!!! :D Vaaa hallååååå, vadå 15??!! Hon är ju fortfarande LITEN juuuuuuuuuuuu!!! :O Var tar tiden vägen??!!
Men jaja, jag hoppas hon hade en helt awesome dag, hälsar hennes något mörbultade, OCH förkylda, mosin i Karlskoga!!!

Till er andra önskar jag en underbar helg!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar